уторак, 16. децембар 2014.

Dirty Pretty

As you know we are near of the end of another year and we impatiently await the new one that will bring us soo much new experiences. I honestly dont like the last days of December , because then we have a lot for studying and professors give us a bunch of stuff that we need to learn ... oh well and this will end soon. Yesterday was sunny , so i wanted to get out and make some pictures, but when I got out the sun magically disappeared ( bad luck ) .. So I decided to make some pictures in an old building that is soo grunge style.

Kao što znate bliži se kraj još jedne godine i nestrpljivo čekamo novu koja nam donosi jako puno novih iskustava. Ja iskreno i ne gotivim zadnje dane Decembra jer tada imamo jako puno kontrolnih zadataka i profesori nam daju brdo stvari koje trebamo da naučimo ... ali završiće se i to. Juče je bilo sunčano vreme pa sam hteo da izađem malo da napravim neke slike, ali kada sam izašao sunce je nestalo (kad sam baksuz) .. Pa sam se odlučio da slike napravimo u jednoj staroj zgradi koja je fenomenalna i koja je baš onako u grandž fazonu.










38 коментара:

  1. whoaa so cool! perf!

    http://www.twinklelittleheels.com

    ОдговориИзбриши
  2. i like this parka
    xx
    simone
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. This is such a great look! I love your shoes :)

    www.xamysdiary.com

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su ti predivne, odakle su ti naocare bas su mi cool :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Cool, definitivno volim da vidim kad dečko ima ukus i jedinstvenost. :)

    http://maricorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Love your jacket! cool photos!

    Visoo
    www.madeinvisoo.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sretno sa ispitima, drago mi je da je (barem to) iza mene! :) Fotkice su genijalne i ovu zgradu definitivno možeš i trebaš još koji puta posuditi za kulisu fotografija! Baš je u tvome stilu! Creepersice osobno ne volim (kako sam ti bila jednom napomenula) ali ih ti stvarno hnepogrešivo kombiniraš. Super su mi svijetle čarapice na cijelu priču a parka je klasik... odličan si! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Fotografije su super i kombinacija naravno :)
    Odlicno!

    ОдговориИзбриши
  9. Nice style man! love your coat . and those glasses look great on you ;-)

    JOIN MY HOLIDAY GIVEAWAY - WIN $50 in GIFT CARDS for EAST DANE
    enter here: ' Jon's Holiday Giveaway '

    Greets Jon

    ОдговориИзбриши
  10. Nice parka, Dimi =)
    I wish you will do the school the best way possible =)
    Cheers,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    ОдговориИзбриши
  11. Srećno! Proći će i taj period brzo ;) Ta lokacija je ispala pun pogodak i savršeno se uklopila u celu priču :)

    ОдговориИзбриши
  12. I am absolutely in love with your camel coat!! Love the fur collar, and love the location you're at!! It's so rustic! :)

    http://anshul90.com

    ОдговориИзбриши
  13. So so cool outfit! Love all your outfit! :D

    xoxo
    guldstjernen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Parka, iscepani džins i creepersice su savršeni! Super cool kombinacija! Obožavam i scenografiju, takvi ptrostori su mi najdraži :))

    ОдговориИзбриши
  15. As I mentioned before, I am in loveee with your jacket!! And love that grunge feel this location has :)

    http://anshul90.com

    ОдговориИзбриши
  16. great outfit, love it! and the shoes look amazing :)
    great blog, very inspiring
    check out my blog too maybe we can inspire eachother? or follow, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ОдговориИзбриши
  17. Kada se samo prisjetim vjecitih strahova pred sami kraj decembra kad svi profesori pocnu davati finalne testove... Medjutim, sad kad se osvrnem na to, shvatim da zaista i nisu bili toliko komplikovani koliko sam ja tad mislila da su. Posebno kad ih usporedim sa ispitima na fakultetu. Uzivaj dok si jos u srednjoj! Sto se outfita tice, jos jednom je stvarno odlican. Creepersice su prekul!

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN

    ОдговориИзбриши
  18. Hi!! Great blog!
    I have an East Dane giveaway now on my blog! Go check it out!

    xx
    http://magicalsergiofashion.blogspot.com/2014/12/xmas-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  19. Great post, really nice look, mostly jeans :D
    Greets, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    ОдговориИзбриши
  20. Great denim :D

    http://putrivalentinalim.blogspot.com/2014/12/christmas-is-doing-little-something.html

    ОдговориИзбриши
  21. You have really great blog ! :)
    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC ?
    Just let me know in comment on my blog ;-)
    www.blog017.blogspot.com
    Kisses from Poland ♥

    ОдговориИзбриши
  22. such a great outfits! would you like to follow each other? let me know if you followed me, and i will follow you back.
    thank you~~^^

    www.tomntins.blogspot.kr

    ОдговориИзбриши
  23. Merry Christmas !


    uniqueyeah.blogspot.com
    New x-mas post !

    ОдговориИзбриши
  24. Amazing look!
    Kisses Emina

    www.fashionbyemina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши