субота, 07. март 2015.

My drawings

Hey my bloggers, what's up? Here I dragged to my laptop to write a new post. I'm a very lazy person and I really hate that, but simply that's me :) I need to change this bad habit need to because I'm older now and I need to focus on my future (which will be very hard because in my heart there is a big kid trapped). When i grab a little "free time" from my lazynes I take a little time to draw. Drawing is really important for the Academy that I plan to enroll. I can not tell you how can't I wait the day when I will leave this small town and go to "new life". I don't know how I'll manage with the Bulgarian language but it takes time to learn, they say. Here are a few of my drawings that I drew and I would like to share with you.

Hej moji blogeri, šta ima? Evo me uspeo sam da se dogegam do laptopa i da napišem novi post. Jako sam lenja osoba i jako mrzim to kod mene ali jednostavno to sam ja :) Tu lošu naviku moram da menjam jer sam sad odrastao i moram da se skoncentrišem na svoju budućnost (što će biti jako teško jer u duši sam zarobljeno dete). Kad ugrabim malo "slobodnog vremena" od lenčarenja odvojim malo vremena za crtanje. Crtanje mi je jako bitno da dobro uvežbam za akademiju koju planiram da upišem. Ne mogu da vam opišem koliko nestrpljivo čekam taj dan kada ću napustiti svoj mali grad i otići u "novi život". Samo ne znam kako ću se snaći oko bugarskog jezika ali vremenom i to se nauči, tako kažu. Evo nekoliko mojih crteža koje sam nacrtao i koje bih voleo da podelim sa vama.





20 коментара:

  1. odlični crteži, baš su me se dojmili. Mislim da ćeš se oko jezika snaći bez problema. Ja nisam nikad imala problema sporazumljevati se s Bugarima.

    ОдговориИзбриши
  2. Dragi Dimitrije, iako crteži jesu malo creepy, istovremeno su fantastični i apsolutno nevjerojatni! Pogotovo prvi koji ima toliko puno detalja i vjerujem da je trebalo puno vremena da ga završiš... Zadnji mi je ipak najdraži, atmosferičnost mi je nevjerojatna i jako mi se sviđa... umjetnik si i uopće ne sumnjam da će se tvoj san o Akademiji ostvariti... a Bugarski, jezik kao jezik, naučii ćeš! :)

    Hvala ti na divnim riječima, potpora drugih blogera mi puno znači u oim trenucima kada odbrojavam dane do prinove i nemam vremena ni živaca biti toliko online kao prije! Puno hvala od srca!

    ОдговориИзбриши
  3. amazing painting! I'd love to have at my home as decor (I have lots of different sculls but still looking for proper paintings)

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    ОдговориИзбриши
  4. love the drawings!!! I actually like skulls :D

    www.xamysdiary.com

    ОдговориИзбриши
  5. Love this, so beautiful. I nominated you for the versatile award. Go check it out on my blog


    xx
    Tyana
    theluxedition.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. This looks great, Dimi..really cool..ok, maybe little bit "dark" but anyway..cool drawings..
    Show us more ;)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ОдговориИзбриши
  7. WoW! Bas su cool, jako si talentovan i ideje su ti mnogo gotivne.
    Svidja mi se fora sa odevenim kosturima, tako misteriozno i fascinantno!
    Verujem da ćes uspeti bez problema da se upišeš na dizajn u Bugarskoj! Držim ti fige :))

    ОдговориИзбриши
  8. Wow. Very nice post. Your blog is amazing.
    On my blog review of a wonderful book called "Modern Manners".
    Your opinion is for me very important.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    ОдговориИзбриши
  9. Bravo Bravo, jako si talentovan i prelepo crtas, svidjaju mi se svi tvoji crtezi, iako moram da priznam da mi je poslednji onako bas naj lepsi :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Zaista si mnogo talentovan i crtezi su ti fantasticni. Zelim ti puno srece sa upisom na akademiju, i sigurna sam da ces se sa ovakvim darom bez problema upisati. A sto se jezika tice, vjerovatno nece biti lako na pocetku, ali ces svakako nauciti s vremenom.

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN

    ОдговориИзбриши
  11. I like the one in the second photo,
    perfect to decorate a t-shirt!

    ОдговориИзбриши
  12. Nice drawings!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Talented !! I love Skulls so much !!

    xx
    Molly
    http://www.corinnemolly.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Great arts! I like drowing too, but now I I deal with photography :)
    Can you click on the links on my blog? :)
    Kiss! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    ОдговориИзбриши
  15. great!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. wonderful blog. I'm following you, if you want refollow me my blog is here:
    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  17. Ajme predivni su ti crtezi. Puni maste i kreativnosti. Trebao bi to prodavat (ako vec ne prodajes).

    ОдговориИзбриши
  18. Bas su ti dobri crtezi - super!
    Love Emina

    www.fashionbyemina.blogspot.com

    http://instagram.com/eminamasovic
    https://www.bloglovin.com/blog/12856043

    ОдговориИзбриши